Welcomes Miss Grand Lampang 2026 Contestants, Showcasing World-Class Production Standards

Hylife Global Food เปิดโรงงานต้อนรับผู้เข้าประกวดมิสแกรนด์ลำปาง 2026 โชว์ศักยภาพการผลิตมาตรฐานระดับสากล
วันที่ 29 กันยายน 2568 ไฮไลฟ์ โกลบอล ฟู้ดส์ โรงงานอุตสาหกรรมอาหารและผู้นำในด้านการผลิตและส่งออกผักและผลไม้แปรรูป
บริษัทในเครือของไฮไลฟ์ กรุ๊ป. เปิดโรงงานต้อนรับผู้เข้าประกวดมิสแกรนด์ลำปาง 2026 พร้อมนำเสนอศักยภาพด้านการผลิตที่ได้มาตรฐานระดับสากล
ทั้งในด้านคุณภาพ ความปลอดภัย และนวัตกรรมการผลิตที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม เพื่อสร้างความมั่นใจแก่ผู้บริโภคและสะท้อนบทบาทของบริษัทฯ
ในการยกระดับอุตสาหกรรมอาหารของไทยสู่เวทีโลก
ทั้งนี้ ผู้เข้าประกวดทั้ง 16 ท่านยังได้เยี่ยมชมขั้นตอนการผลิตในจุดต่างๆ ของโรงงานที่ใช้เทคโนโลยีการแปรรูปขั้นสูงตามมาตรฐานสากล ตลอดจนรับชมผลิตภัณฑ์ทั้งหมดของ ไฮไลฟ์ โกลบอล ฟู้ดส์ ทั้งนี้ยังมีบรรยายพิเศษในหัวข้อ “Longevity Lifestyle: เมื่อผลไม้กลายเป็นพลังแห่งสุขภาพและความงาม” โดยวิทยากรจาก ไฮไลฟ์ โกลบอล ฟู้ดส์
การเยี่ยมชมครั้งนี้ไม่เพียงเป็นการเปิดประสบการณ์ใหม่ให้แก่ผู้เข้าประกวด แต่ยังเป็นการตอกย้ำความมุ่งมั่นของ Hylife Group ที่ต้องการผลักดันแบรนด์ไทยสู่ระดับสากล ภายใต้แนวคิดการพัฒนาคุณภาพชีวิตอย่างยั่งยืน
Hylife Global Food Welcomes Miss Grand Lampang 2026 Contestants, Showcasing World-Class Production Standards
.
On the 29th of September 2025, Hylife Global Foods, an industrial food manufacturer and a leading exporter of processed fruits and vegetables under Hylife Group opened its factory to welcome the contestants of Miss Grand Lampang 2026. The visit highlighted the company’s world-class production standards in quality, safety, and eco-friendly innovation, reinforcing consumer confidence and underscoring its role in elevating Thailand’s food industry to the global stage.
The 16 contestants toured various stages of the production process, which utilises advanced processing technologies aligned with international standards, and explored the full range of Hylife Global Foods’ products. They also attended a special talk titled “Longevity Lifestyle: Fruits as the Power of Health & Beauty” delivered by experts from Hylife Global Foods.
This visit not only provided contestants with a unique learning experience but also reaffirmed Hylife Group’s commitment to driving Thai brands onto the global stage, guided by the vision of promoting sustainable quality of life.
.